Käytämme evästeitä ja vastaavia tekniikoita käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Jatkamalla verkkosivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Evästeiden käytön voi estää selaimen asetuksissa. Lisätietoa henkilötietojen käsittely. Lisätietoa evästeistä
Yhteistyössä Klarnan maksujärjestelmä Klarna Checkout:in kanssa voimme tarjota asiakkaalle laskunmaksun, osamaksu, korttimaksu Visa tai Mastercardilla tai verkkomaksulla.
Hyväksymme Visa- ja Mastercard-luottokortit. Emme ota lisäveloitusta korttimaksuista ja kaikki maksut käsitellään turvallisesti Klarnan maksujärjestelmämme kautta, joka on PCI-DSS -sertifioitu.
Maksaessasi kortilla suoritetaan katevaraus, joka veloitetaan tililtä kun tilaus on lähtenyt Smeg:n varastosta.
Verkkomaksulla asiakas maksaa suoraan oman verkkopankkin kautta. Rahat siirtyy heti kun asiakas on hyväksynyt siirron.
Kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Asiakas päättää itse, millaisissa kuukausierissä lyhentää laskunsa loppusumman.
Smeg tarjoaa myös mahdollisuuden laskulla maksamiseen Smegin yhteistyökumppanin Klarnan kautta. Lasku on maksettava 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Klarna lähettää sinulle laskun erillisellä sähköpostiviestillä.
Jos maksua ei tehdä, maksumuistutuksesta veloitetaan 5 EUR lisä ja viivästyskorko Suomen korkolain mukaan, sekä voimassa oleva viitekorko. Jos erääntynyttä laskua ei maksumuistutuksesta huolimatta makseta, saatava voidaan siirtää perintätoimistolle perittäväksi, jolloin perintäkuluja voi syntyä.
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista. Saat silloin kopion luottotiedoista postitse.
Lisätietoja Klarnasta löydät niitten kotisivulta
Voit myös maksaa laskusi joustavalla osamaksulla. Se tarkoittaa että maksat valitsemassasi tahdissa, kuitenkin vähintään 5,00 euroa kuukaudessa , sekä laskutuslisä ja nimelliskorko 19,90 %.
Kotiinkuljetus portille/tontin rajalle
Kotiinkuljetukseen sisältyy toimitus portille, tontin rajalle tai niin lähelle tonttia kuin kuljettaja pääsee saapumaan.
• Toimitusaika on noin 5–12 arkipäivää. (*)
• Teemme toimituksia arkipäivisin klo 7–17. (**)
• Toimitamme ainoastaan kiinteiden siltayhteyksien päässä oleviin osoitteisiin. (***)
• Kuljetusyritys ottaa sinuun yhteyttä soittamalla tai lähettämällä teksti- tai sähköpostiviestin sopiakseen toimitusajankohdasta kanssasi.
• Kuljetusyrityksestä soitetaan sinulle vielä noin 30–60 minuuttia ennen toimitusta.
• Sinun tulee esittää voimassaoleva henkilötodistus toimituksen yhteydessä. Jos tilausta ei ole tehty nimelläsi, sinun on esitettävä sekä oma henkilötodistuksesi että tilaajan henkilötodistus.
* Toimitusaika joillekin paikkakunnille on pidempi kuin 12 arkipäivää, emmekä pysty tarjoamaan tietyille paikkakunnille toimituksia kaikkina viikonpäivinä. Toimitusaika on voimassa, jos tuote on saatavilla Pohjoismaissa sijaitsevassa varastossa.
** Kuljetusyritys ehdottaa toimitusaikaa. Ehdotettu aika muodostuu 4–6 tunnin aikavälistä. Sinun on oltava kotona koko tämä aikaväli.
*** Tilaukset osoitteisiin, jotka sijaitsevat ilman tieyhteyttä olevilla saarilla, toimitetaan mantereella sijaitseviin osoitteisiin. Asiakas vastaa jatkokuljetuksesta lopulliseen osoitteeseen. (Sama käytäntö koskee tuotteiden palautuksia.) Toimitamme tuotteita ainoastaan kiinteisiin osoitteisiin, emme postilokeroihin.
• Ole kotona koko sovittu aikaväli.
• Pysy tavoitettavissa tilauksen yhteydessä ilmoittamastasi puhelinnumerosta.
• Ilmoita kuljetusyritykselle hyvissä ajoin toimitukseen vaikuttavista seikoista, kuten vaikeakulkuisesta tiestä.
• Tarkista, että pakkaus on vahingoittumaton. Jos havaitset pakkauksessa näkyviä vaurioita, vastuullasi on pyytää kuljettajaa merkitsemään asia lähetysluetteloon.
• Esitä voimassaoleva henkilötodistus. Jos tilausta ei ole tehty nimelläsi, sinun on voitava esittää sekä oma henkilötodistuksesi että tilaajan henkilötodistus.
Kuljettaja ei saa jättää tuotetta/tuotteita kotisi ulkopuolelle. Jos et ole kotona sovittuna toimitusajankohtana, tilaus palautuu kuljetusyritykselle. Sinun tulee itse ottaa yhteyttä kuljetusyritykseen uuden toimituksen sopimiseksi. Vastaat itse uuden toimituksen aiheuttamista kustannuksista.
Pakkauksesta poisto tai asennus.
Vastuullasi on olla paikalla kuljetusyrityksen kanssa sopimanasi toimitusajankohtana. Jos et ole kotona sovittuna aikana, lähetys palautuu kuljetusyritykselle, minkä jälkeen uuden toimitusajan sopiminen on omalla vastuullasi. Asiakas vastaa kaikista uuden toimituksen aiheuttamista kustannuksista. Jos lähetys palautetaan meille, sitä koskevat samat ehdot kuin toimituksesta kieltäydyttäessä.
Emme tällä hetkellä toimita tilauksia saarille, joihin ei ole kiinteää siltayhteyttä.
PALAUTUS